Töölön pallokenttä / Pallokenttä 1, Urheilukatu 3, 00250 Helsinki [kartta]

Pienen kentän turnaus. Pelit pe ilta, la aamu ja jos päästään jatkoon, la ip. Ilmeisesti vastaava kuin Palis Cup aiemmin, lyhyitä pelejä nuoriso/opiskelijahenkisiä jengejä vastaan, mukana ollut myös vanhempien äijien joukkueita.

Pelit pe 20:30 ja 21:30. Peliaika 2*12.5min.

Kenttä on Bolliksen nurmen viereinen uudehko tekonurmi.

Ilmoittautumiset

12
Klaus K Pauli J Henrik G [3] Mika M Ville V Roger S Anssi T Peter W Otto J [2] Matthieu M Rami Mikko Ehnqvist
10
Antti S Juha N Heikki Andre G Pami A Onnimanni L Aivo Daniel Kimmo N Sam L
29

Kommentoi...

Espanja suunnitteilla.

Pami

HUOM: tähän ovat tervetulleita myös hangaround-pelaajat periaatteella, että jos ja kun mukaan mahtuu. Aina on mahtunut ja myös tarvittu. 1mv + 12 kenttäpelaajaa/päivä mahtuu hyvin.

Pami

ONKO lisää pelaajia Pumppu cupiin? 10 on vähän pieni rinki. Kerro jos voit olla pe ja la, tai vaan jomman kumman.

Pauli, profiilikuva
Pauli

Pystyn olemaan pe ja la.

Daniel

Töissä pe klo 19 asti ja la aloitan klo 11:30. Katsotaan siis pääsenkö yhteenkään otteluun.

Roger

Tarvitaanko lisää pelaajia? Voin kysyä yhtä kaveria (ihan pelimies), jos tarvitaan vahvistuksia.

Pami

Roger, just uusille/kavereille tämä on erinomainen formaatti jos ja kun kiinnostaa. Ota mukaan vaan.

Roger

Ok, eli Mikko Ehnqvist, lisäätkö listoille? Tarvitsetko muuta tietoa?

onko Pumppu cup:ssa alaikärajaa pelaajille?

Pami

ei minusta ole alaikärajaa eikä säännöistä sellaista löydy. Kai oletetaan että useimmat ovat täysi-ikäisiä, mutta aiemmin viime vuonna kun kysyin järjestäjältä, oltais voitu ottaa oma 16-vuotias B-junnu. Siellä on toki vaihtelevan tasoisia jengejä vastassa ja siten pelitapahtumat eivät ole samanlaisia kun junnupeleissä, eli taklaukset eivät ole yhtä ennakoitavia kuin sarjapeleissä kenties on. Mutta kun vastustajat ovat random, on niitä myös ilo peippailla.

Ville

Sports bar Töölössä perjantaina täysin epävirallinen taktiikka palaveri 19.30 alkaen.

Matthieu

Mulla ei ole pelipaitoja. Varmaan käy joku geneerinen punainen ja valkoinen paita?

Pauli, profiilikuva
Pauli

Onkos meillä maalivahtia, vai vaihdellaanko pelistä toiseen?

Pami

Olen yrittänyt hommata veskaria, jatkan vielä. Pystyn toimittamaan paitoja ja veskarin hanskat yms. Mutta tarvitsen tiedon, ketkä kaikki nimet pelaavat, se lista pitää ilmoittaa järjestäjille viim. pe. ELI NIMET mulle torstain aikana, kiitos!

Pami

Roger/Mikko ja Mathieu, yms. minkä kokoiset lainapaidat saisi olla?

Mikolle M

Matthieu

Sam

Voin pelaa huomisen pelit maalissa. Mutta en kerkeä hankkimaan uudet säärisuojat.. ja tarvii veskakamat

Sam

Voin pelaa myös lauantai.. vika peli on kriitinen

Nii toi uus Bumba Whatsapp vahvistus 0465205690

Pami

Pystynen heittämään tavalla tai toisella veskarin kamat myös paikalle ja yhdet säärisuojat lainaan.

Eli pelaan huomenna

Sam ilmoittautui out

Riippuu kamoista

Ville

Voin pelaa maalissa tänään.

En huomannu Sam viestiä.

Klaus, profiilikuva

Mennään tänään tällä ..

Maalissa: Ville
Topparit: Rami ja Anssi (Matthieu ja Pauli)
Alempi keskikenttä: Ode (Henkka)
Ylempi keskikenttä: Peter ja Roger (Klaus ja Mikko)
Kärki: Mika (Sam)

Topparit ja alempi keskikenttä turvaa maalia puolustettaessa, hyökätessä voi levittää ja rakentaa peliä. Loput auttaa puolustamisessa ja rakentaa maalipaikat.

Näillä näkymin kaikille kenttäpelureille on vaihturi joten vaihdetaan aktiivisesti jotta kaikilla hauskaa ja voidaan pitää hyvää tempoa.

Sam

Joudun jäämään pois, iskenyt vatsatauti

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot