Olemme KKI35 ja KKI40- sarjoissa pelaava, jatkuvasti kehittyvä, kovaa tsemppaava, hyväkuntoinen ja hyvähenkinen joukkue. Allekirjoitamme HIFK:n arvot ja sovellamme edustusjoukkueen pelitapaa ikämiessarjoissa. Uudet pelaajat tervetuloa: kaikki pelaa -- skulaa stadille!

Laji Jalkapallo, kki35 ja kki40
Kotipaikka Helsinki
Sarja KKI35 (ykköstaso), KKI40
Jäseniä 50 (Pelaajalista)
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Pami, profiilikuva
Pami

Hyvät herrasmiehet, nykymuotoisen KKI:n kilpatoiminnan päättyessä, seura aloittaa selkeän harraste- ja höntsähenkisen futsaltoiminnan. Ei kun mukaan vaan! Pami
--------------------------
Hei,

Pyrimme käynnistämään "harrastehenkisen" futsalkerhon Jätkäsaaren liikuntahallissa, (40x20m) sunnuntaisin klo: 10.00-12.00.

Hallin osoite on: Hyväntoivonkatu 1, 00220 Helsink

Tavoiteikäryhmä on n. 40 v ja sitä vanhemmat pelaajat.

Tapahtumat kevätkaudella ovat 18.2, 25.2, 3.3, 10.3, 24.3, 7.4, ja 14.4. Ei siis tapahtumia 17.3 ja 31.3.

Ilmoittautumiset: Niklas Ekman, niklas(piste)ekman(miuku)hifkfotboll(piste)fi, tai +358 50 360 2876.

Osallistumismaksu on 25 e/pelaaja, jokainen vastaa itse omasta varustuksestaan ja vakuutusturvastaan, mutta järkestäjä tuo paikalle pallot ja peliliivit..

Tälle koejaksolle ilmoittautuvien ei edellytetä olevan seuran jäseniä.

Ystävällsin terveisin
HIFK Soccer rf / Mikael Airava

Onnimanni

Kiinnostaisi kyllä, mutta valitettavasti minulla on sunnuntaina toinen futsalvuoro.

Niklas

Harmi. Jos tämä lähtee hyvin käyntiin niin olisi tarkoitus jatkaa myös syksyllä.

Heikki

Moi, Pami. Harkitsen siirtymistä kuuskymppisiin. Jolloin siirtyisin HIFKissä varapelaajaruutuun, en varsinaiseksi jäseneksi. Numerosi oli joissakin aiemmissa viesteissä. Laitatko sen vielä tänne.
Terveisin,
Heikki

Daniel

Minulta taisi mennä ohi tuo ilmoittautuminen kaudelle 2024. Mukana olisin 35 ja 40:ssä.

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Pami Aalto, Pami.Aalto@uta.fi, 050-318 5952

Treenit: Väinämöinen TN, Etu-Töölö la 11-12; su 20-21.

Sarjat: KKI35 (ykköstaso), KKI40 (Helsingin piiri)