Pirkkola TN, Pirkkolan liikuntapuisto, Pirkkolantie 23 [kartta]
Lämmöt 20:15--; peli 20:50--. HIFK punainen paita.

Ilmoittautumiset

15
Ville V Antti R Pauli J Otto J [2] Kenneth F Aivo Daniel Peter W Anssi T Patrick O Juha N Antti S Klaus K Mika M Andre G
6
Pami A Onnimanni L Juha P Heikki Roger S Henrik G [3]
28

Kommentoi...

Pami

Uudet pelikamat jaossa tässä pelissä niille joilta puuttuu!

Pami

Jos pelaajia on paljon, luovutan mielelläni oman paikkani nuoremmille ja pelaan KKI50-pelissä ti. Tulen silti jakamaan uudet varusteet.

Klaus, profiilikuva
Klaus ilmoittautui in

Täysi rosteri, varalla jos tulee peruutuksia/esteitä

Mika ilmoittautui in

Varalla jos mukaan mahtuu

Onnimanni

Mä voin tarvittaessa antaa tilaa varapelaajille.

Maalissa Antti R.

Pami

Mika ja Klasu mahtuu hyvin mukaan ja kyllähän hyökkäyspään uhka on hyväksi. Ei kun kehiin. Sama Andre.

Pami

Okei otan joukkueen kokoonpanon omalle vastuulle tänään mutta en kapteenoi tai valmenna enempiä.

4-5-1.

-------------- Mika --------------

Peter W -- Daniel -- *Andre* -- Ode -- Klaus

Anssi -- Juha N -- Antti S -- Pauli

------------- Antti R -------------

Kärki & vaihdot: keskikentän keskimmäinen pelaaja eli avauksessa tähdillä merkitty Andre on piilokärki ja nousee kun me hyökkäämme, ja putoaa suojaamaan ja rouhimaan heti kun menetetään. Aivo vaihtaa Mikan ja Andren kanssa. Piilokärjellä on velvollisuuksia kahteen suuntaan.

Keskikenttä & vaihdot: yritetään tukkia keskusta kun vastustajalla on pallo. Ville vaihtaa kahdelle keskipaikalle ja Patrick laitapaikoille.

Puolustus & vaihdot: Kentsu kapteenoi ja komentaa aluksi kentän laidalta ja vaihtaa puolustukseen, ensisijaisesti toppariin. Toppareina pelaa aina joko Antti S, Juha S, Kentsu, Anssi. Pauli pelaa tarvittaessa myös vasenta pakkia, Antti S sekä oikeaa että vasenta pakkia.

Vaihdot painottuvat kärkeen ja keskikentälle, ja tavoitteena on, että siellä jaksetaan koko ajan tehdä hommia. Honkaa ei saa päästää pelaamaan läpi helposti, niin että koko ajan kaikki valuu puolustukseen.

Ylöspäin osataan pelata, joten sitä en lähde neuvomaan. Jutellaan lisää kentällä.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot